Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella - 24 februari 2013 11:06

Jag blir retad och mobbad i skolan. De kallar mig koch och massor av elaka saker.JAG VILL VETA VARFÖR NI RETAR OCH MOBBAR MIG!    Tycker ni att det är rätt? Det tycker inte jag! Nu har det blivit LITE bättre. Men ändå! Dem har INGEN rätt till att göra så här! Om du eller ni också blir retad eller mobbad kommentera det. Jag vill att alla ska känna sig trygga! Jag vill inte att ni ska känna som jag gör hela tiden. Jag mår illa och är rädd för att de ska reta mig.♥     Dem som gör så här är DUMMA! Du kan hjälpa alla som blir retad genom att kommentera. Tack! Dem som bryr sig! 

 

 

Puss & Kram  // Bella

Av Isabella - 24 februari 2013 10:56

Hitler

Jag ska berätta om Hitler och vad han gjorde. Hitler dödade många miljoner judar. Dem fick ha på sig uniformer som såg ut som pyjamas. Hitler stängde in dem i en cell. I cellen tog han livet ur dem. Hitler startade det andra världskriget. Han hade en speciell symbol. Om man gör hans symbol så hedrar man Hitler. Nu för tiden om man gör Hitlers symbol kan man få betala böter. När poliserna skulle arrestera Hitler så tog han livet av sig, för han ville inte sitta i fängelset. (Han var feg.)

Av Isabella - 15 februari 2013 13:28

Hej!

Idag firar jag min bonus-syster och hennes morfar för dem har fylt år.

Så nu är vi i hennes morfars hus.

Sitter och skriver nytt på min blogg ensam.

Denna blogg vill jag att alla ska läsa vad jag har gjort eller vad jag gör.

Här sitter jag och gör min fantastiska blogg!

Ja just det...Elsa min pappas nya tjej har fått glasögon.

Av Isabella - 15 februari 2013 13:27


Idag skriver jag om en person som heter Jasmin. Hon är jettesnälla. Hon är världens snällaste. Vi har gjort så mycket ihop. Love U! Hon är mer än en vän,hon är så mycket mer!Hon kanske inte är bäst i skolan,men hon är en bra vän.Vad skriver jag?! Hon är en jettebra vän! Hoppas att du känner samma sak om mig. Du ska veta att jag älskar dig (som vän) 


Puss & Kram  // Bella

Av Isabella - 15 februari 2013 13:27

Harry



Namn: Harry Edward Styles

Född: 1 februari 1994

Stjärntecken: Fisk

Hemstad: Holmes Chapel, England

Familj: Mamma-Anne, Pappa-Des och hans storasyster-Gemma

Civlistatus: Singel-men dejtar

Längd: 178cm

Skostorlek: 44,5

Hårfärg: Brun

Ögonfärg: Grön

Favoritfärg: Orange

Husdjur: Katten-Dusty

Låt på audition: "Isn't She Lovley" av Stevie Wonder

Twitter: @Harry_Styles


Filmer: Love Actually,The Notebook

Tv-serie: Family Guy

Dryck: Äppeljuice

Butik: Selfridges

Låt: "Free Falling"-av John Mayer

Pojkband: Take That

Kändistjej: Alexa Chung

-Harry är rädd för berg-och-dal-banor.

-Harry dricker helst inte te bjud på något annat istället.

-Harry har blivid attackerad av en get när han var 10 år.

-Harry vill döpa sin första dotter till Darcy

-Harry kan inte leva utan telefon,musik,mat och vatten.

-Harry önskade att han kunde spela gitarr och piano.

-Harry's favorit dejt är middag och sen film.

-Harry rakade in ett H på Zayn's ben när han sov.

-När Harry gillar en tjej försöker han få så mycket ögonkontakt som han bara kan få.

-Harry gillar att titta på gamala uppträdanden från X Facktor

-Harry's favorit på milkshake city är "Twix"

-Harry tycker att Liam har värst tempreament.

-Harry fixar alltid om sitt hår och skakar runt det när han har fått det fixat.

-Harry HATAR när tjejer röker!

-Harry brukar prata i sömnen.

-Harry vill ha en flickvän som han kan ringa mitt i natten.

-Harry tror att han skulle kunna sova i 2 veckor i sträck utan ens ha gjort något.

-Harry spelar jättesöt ibland för han vill inte hamna i trubbel.

-Harry gillar när tjejer bär rosa och grönt.

-Harry vill ha en tjej som inte bara ser honom som "Harry från One Direction"

-Harry värkligen älskar när tjejer fnittrar.

-Harry skulle knäpt kort om hans tjej somnade på honom.

-Harry älskar när tjejer blir blyga när dem får ögonkontakt och tittar bort.

-Harry är städfreck! (Han brukar städa Louis sida av hotellrumet)

-Harry gillar INTE oliver!

-Harry gillar brunögda tjejer.

-Harry gillar inte när fansen skriker när han försöker prata.

-Harry säger att han är inte bra på att dölja sina känslor eller tankar.

-Harry sover oftas med en filt som han har haft sedan han var liten.

-Harry gillar inte när tjejer tar allt på allvar "utan bara ha kul"

-Harry vill ha en tjej som är kortare än honom.

-Harry fixade ihop Louis och Elenor.

-Harry skänker pengar till hitta botemedel hjärntumör.

Zayn


Namn: Zayn Javaad Malik

Född: 12 januari 1993

Föreldrar: Mamma-Tricka och Pappa-Yaser.

Syskon: Tre systrar,Doniya,Waliyha och Safiaa.

Favoritmat: Kyckling med ris.

Niall



Född: 13 september 1993

Land: Mullingar Irland

Låt på audition: "So Sick" av Ne-Yo

När Niall hade träffat Justin Bieber fick Harry ta med honom ut så Niall kunde skrika,så glad han var.

Niall ÄLSKAR mat.

Niall gillar mest gröna ögon.

Den enda boken Niall har läst är "To kill a mocking bird"

Niall fiser,hela tiden till och med när han sover.

När fans frågar Niall om han vill gifta sig med dem säger han alltid "Ja"

När Niall hade fiskar matade han dem så mycket så dem dog.

Han sjunger högt i dushen.

Niall älskar giraffer, han vill vara en.

Han tycker inte att tjejer som låtsas vara dumma,korkade och cola.

Han tycker om smarta tjejer.

Niall är en äkta Bieber.

Egentligen är Niall en brunett.

Niall har gett massa pesngar till en hemlös man.

Niall skrattade när bandet hade varit med i en  bilolycka.(?)

Han tycker att tjejer är gulliga när dem nyser.

Han kan prata flytande spanska.

Niall älskar skräckfilmer.

Niall grät när han såg "Hitta Nemo"

Han och Harry hjälpte till att skriva "Gotta Be You.

Louis


Namn: Louis William Tomlinson.

Född: 24 december 1991.

Låt på sin audition: "Hey There Delilah"

Efter att han sett New Moon lekte han resten av kvällen att han var en vampyr och bet Harry.

Louis säger att han alltid kommer vara omogen.

En gång blev Louis dumpad för att han inte var "snygg nog"

Han låter inte dem i bandet  ha randiga kläder.

Louis har en tjej rumpa (Tycker han)

Han vill ha en son.

Innan han börjar en relation med en tjej vill han lära tjänna henne först.

Om inte han  hade varit musiker så hade han velat bli dramalärare.

Liam


Liam föddes förtidigt så ena njuren fungerar inte och nu har har han bara en.

Han kan inte leva utan Niall.

Han föredrar film istellet för party.

Hans favorit mat är pizza.

En dålig vara: Stanna uppe länge.

När han var liten ville han bli brandman.

Han fick sin första kyss när han var 12 år.

Hans favoritfilm är Batman.

Han blir arg när Zayn glömmer stänga fönstret.

Det bästa med svergie är att människorna är snälla. (Säger Liam)

Puss & Kram  // Bella


Av Isabella - 15 februari 2013 13:26

Jag vill bara skriva att jag älskar mina vänner,bästa vänner,familj och släkt.Ni täcker hela mitt hjärta. "Utan er är jag Kingen utan K,då är jag Ingen" .Jag älskar er så himla mycket,så man inte kan beskriva det.Ville bara skriva det så alla kan se hur mycket ni betyder för mig. Om ni läser detta kommer ni förstå hur mycket jag älskar er. <333 Hjärta

Puss & Kram  // Bella

Av Isabella - 15 februari 2013 13:26

Igår så var jag tvungen att gå hem för jag hade migrän.Och idag gjorde jag denna blogg för att skriva senaste nytt om mitt liv.Imorgon ska jag gå till skolan,för jag vill vara med på leksaksdagen.Imorgon är det fredag och då börjar helgen.På fredagar ska man mysa med sin familj. Det enda jag har gjort idag är att spela ett spel som heter MovieStarPlanet även kallas för MSP. Sen har jag också gjort denna blogg annars så skulle jag inte skrivit detta Ler stort! Ni kan gå in och titta på det senaste innlägget varje dag på kvällarna,för jag har skola på dagarna.Jag kanske skriver vid kl:18:30 för jag vill kunna äta först. Detta innlägg gör jag för att mina läsare ska veta vad jag har gjort eller vad jag gör.

Puss & Kram  // Bella

Senaste nytt!

Hej! Nu är jag tillbaka!

Jag lyssnar på One Direction medans jag skriver på min blogg.Jag är One Direction's största fan! Dem är bara BÄST ! Alla fall om ni eller du tycker om dem eller inte kommentera det.Snälla kommentera det jag har skrivit och gilla det jag skriver. Jag vill bara ha några fans. Som alla andra.

Puss & Kram  // Bella

Senaste nytt!

Gillar ni Monster High? Det gör alla fall jag. Om ni gör det kommentera det och allt annat jag skriver. Det betyder mycket för mig. Ville bara skriva det så ni eller du kan kommentera det.

Puss & Kram  // Bella

Senaste nytt

Gillar du eller ni ett spel som heter MovieStarPlanet/MSP ? Det gör alla fall jag. Det är världens roligaste spel också är det MineCraft. Men MSP kommer alltid vara lite roligare. Jag är 10000000000% MSP-nörd. Och 100000% MineCraft-nörd. ♥♥♥♥♥♥♥

Tack att ni eller du läser min blogg! Tack  så hemskt mycket !


Puss & Kram  // Bella

Av Isabella - 15 februari 2013 13:24

Hej och välkommen till min blogg !

Om du blir retad eller mobbad , skriv det till mig så hjälper jag dig.

Du kan också skriva till mig om du inte blir retad eller mobbad.

Förresten skriv  inte att jag är elak , innan du vet om jag är elak. (Det är jag inte) Jag är jettesnäll !

Läs gärna på min sida och kommentera gärna ! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards