Alla inlägg under april 2014

Av Isabella - 25 april 2014 17:49

Hej!

 

Först tänkte jag bara säga/skriva att, jag är ledsen att jag inte har uppdaterat bloggen pga mycket prov, läxor Ju-Jutsu, tabelltest m.m

Jaja.. Nu ska jag berätta om min vecka!

 

Måndag: Måndagen var annandag påsk, så vi gick inte i skolan.

 

Tisdag: I tisdagen började vi skolan efter påsklovet. Vi var på Historiska Museet, vi var på Vikingar utstälningen. Vi hade hälften studiedag, så vi sluta 12:30. Vi hade också gymnastik men vi hade bara 20 min gymnastik. Och vi fick göra vad vi ville! Det var som rast! Men skälvklart fick vi fortsätta att leka! :)

 

Onsdag: I onsdags hade röd grupp träslöjd. (Jag är i röd grupp.) Det var väl bara det, (tror jag)

Torsdag: I torsdags gjorde vi inget speciellt.

 

Fredag: Vi gorde bara tråkiga saker i skolan idag, så om jag skriver vad vi har gjort kommer ni tycka att det var dötrist, så jag skriver inte vad som hände.

 

Trevlig helg! Vi hörs om ett litet tag!!!!  

                                 

                                              Puss & Kram  //Bella

Av Isabella - 3 april 2014 19:22

Heej!!


I dag var det hela skolan ut, på min skola. Vi gick till Spånga Kyrka, för vi har precis börjat med kristendomen. Man skulle ha med sig matsäck, och jag hade med mig bacon med makaroner. xD Det tog ca 1 h 30 min. Det var roligt men  jag har så himla ont i mina ben och fötter. Jag skada min högra fot. När vi var framme vid ICA fick vi glass, päron splitt eller pggeln. Jag tog päron splitt. Efter vi hade ätit fick vi gå hem.

Så det var det jag tänkte skriva om, eftersom det var så mycket roligt och spännande. Men för er kanske det inte är så spännande för ni var inte med (Om inte min klass och paralell klass läser detta)

 

Puss & Kram   // Bella  <33

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards